Pipa ki.

http://kepfeltoltes.hu/140419/Untitled-1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

On 2014.04.19. 10:22, Rudolf Végh wrote:
Sziasztok!

Már régóta terveztem, de mikor megszűnt az ingyenes Logmein, akkor döntöttem el végleg, hogy kell egy saját VPN hozzáférés.

Volt egy Cisco ASA 5505 tűzfalunk.

Beállítottam rajta IPsec VPN hozzáférést. Tökéletesen működik.

Egy apró hiba van. Ha otthon a felépítem a kapcsolatot a kliensen, a VPN működik, de helyileg egy weblapot sem tudok elérni az saját gépemen. Ha belépek a suli bármelyik gépére távoli asztallal, ott persze tudok netezni. De azért ez mégsem az igazi.

Sem http, sem https nem megy.

Az mindegy lenne, hogy a VPN mellett a saját netemet használom a weboldalak elérésére, vagy a VPN-en keresztül a suliból jönne a net.

A kliens: Cisco VPN client 5.0.07.0290

Már minden beállítást kipróbáltam, de semmi változás.

Minden segítséget köszönök!

Üdv:

VR