Szia!

2014.05.28. 22:05 keltezéssel, Molnár Péter írta:
Hello!
1. Kapcsold ossze kozvetlenul egy masik geppel, s nezd meg a sebesseget a ket gep kozott.
72-75 MB/s (dhcp kikapcs, fix ip mind a 2 gépen, patch kábellel 10m-es)
2. Kapcsold ossze switchen egy masik geppel, s nezd meg a sebesseget a ket gep kozott.
67-72 MB/s (D-Link DGS-1008G) (dhcp kikapcs, fix ip mind a 2 gépen, 2 patch kábellel 2*10m-es)
3. Kapcsold ossze a hasznalt routren keresztul, ha vannak lan portjai, egy masik geppel, s nezd meg a sebesseget a ket gep kozott.

70-72 MB/s (TP-Link 1043 V2) (dhcp-vel osztva, fixen kábelezve a 2 gép közt a lakásban)

A másik gépben egy 500-as WD Green HDD van, ami picit töredezett és a másolt file kb a tányér első 2/3-ában van. Így kb ez a 70 MB/s körüli sebesség a HDD olvasási maximuma lehet. Írni SSD-re írtam a cél gépemen :) RAM Drive-al már nem volt kedvem szórakozni, úgy igaz hitelesebb lett volna ám az látszik, hogy ilyen irányokban mondhatni rendben van a GB-es háló áteresztő képessége. Nem értem a net felé mért nincs meg a sávszél. Másik gépen van amennyit a vas bír. Annak a portjába is bedugtam ezt a problémás gépet. Ott is ugyan ezt produkálta.