From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Pasztor Birka
Sent: Thursday, June 05, 2014 8:56 AM
To: techinfo@lista.sulinet.hu
Subject: MS 365

Üdv!

A lenti linket kaptam minap az igazgatótól.
http://www.microsoft.com/hun/oktatas/doa/letoltes/
Valaki használja?
Engem már régóta foglakoztat, hogy a suli levelezését szívesen kiszervezném,
hogy kevesebb dolgom legyen.
Érdekelne, hogy migrált-e valaki exchange 2003-ról?

A leírásból nem volt számomra világos, hogy kell működtetni exchange szervert
helyileg is, és csak a levelek (stb) szinkronizálódnak az MS szerverrel?

Tényleg 25 GB tárhely jár felhasználónként? (biztos jól olvastam?!)
Ezen kívül is lenne pár konkrét kérdésem még.
Előre is köszi!