2014.06.05. 8:36 keltezéssel, Ferenc Bodnár írta:
Mi még mindig nem tudunk gmail.com-os címre levelet küldeni.
gmail.hu-ra és sok másik fajtára igen, de gmail.com-ra nem.

A következő hibaüzenetet kapom:

A szerveretek közvetlenül küldi ki a levelet, vagy használod a Sulinet smtp szerverét?
A beidézett levélrészletből ez nem derül ki.

Már beszéltem többször a NIIf-fel, s azt mondták, hogy lehetséges, hogy a mi szerverünkkel van valami hiba.

Ez érdekes.
Én e-mailben jeleztem a hibát a NIIF-nek és azt a választ kaptam tegnap, hogy a hibát egy központi hiba okozta, amely miatt nem lehetett a Sulinet SMTP szerverén keresztül a Gmail irányába e-mailt küldeni. És ezt az állapotot a tegnapi levél szerint kedd délutánra sikerült javítaniuk.

Veres Sándor