Megint nem értek valamit, hátha bennem a hiba vagy hátha más már
értelmezte. Az alkalmazottaknál (kollégáknál) beállítom a tanítható
tárgyat, ez rendben van. A TTF táblában csak akkor jelenik meg a kolléga,
ha beállítottam hogy 22...26 között melyik érvényes rá, ez is rendben van.
Azt azonban nem értem, miért hogy egy magyar szakosnak símán ki tudok
osztani elektrotechnikát, szerkesztve a sort símán megjelenik
szerkeszthetőre az az ablak -- az emlegetett F2-ben tényleg csak azon sok
és oszlop metszéspontjában jelent meg szerkeszthető ablak, amelyik sorra
vonatkozó kolégánál beállítottam higy az adott oszlopra vonatkozó tárgyat
taníthatja. Ez programhiba vagy elnéztem valamit? TIA (Bocs' attól aki
kétszer kapja meg, mindkét listán futó szálba írtam...)