From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Dorozsmai Károly
Sent: Tuesday, July 01, 2014 1:13 PM
To: Techinfo
Subject: Re: KIK tantárgyfelosztás

2014. július 1. 12:06 Dorozsmai Károly írta, <kdor...@gmail.com
<mailto:kdor...@gmail.com> >:

Az alkalmazotti szűrésben jobb oldalt megjelenik, átteszem baloldalra a
választhatók közzé, OK -- ám semmi sem változik, az új kolléga neve nem jelenik
meg. Mit kellene másként tegyek?

Brutális.... Pont fordítva működik, előbb a jobb oldalról mindent át kell dobni
a baloldalra, majd balról azt, amit meg akarunk jeleníteni jobbra... (Nem
alkalmazottakkal hanem tantárgyakkal próbáltam, de azzal így, reverz megy...)
Köszönet Takács István Árpád tanácsáért!