On Sun, 6 Jul 2014 20:30:05 +0200, Dorozsmai Károly <kdor...@gmail.com> wrote:
2014. július 6. 18:32 Takács István Árpád írta, :
 és még mindig "Pedagógiailag képesítetlen" mindenki ^_^
itt is... vacak!

Links:
------
[1] mailto:itak...@kjg.hu

most ráadásul minden osztály és csoport 2x szerepel a ttf-ben annyi különbséggel, hogy a "másolat" az eddig adott csoport neve után hozzá van írva a "beállított" tantárgy
melyiket rendeljem akkor hozzá a tanárhoz :)

11 emelt biológia általam létrehozott csoportot vaaagy a most feltűnő
  11 emelt biológia Biológia    csoportot

reméltem, hogy ez az uj csoport azt hivatott rendezni, hogy a "Pedagógiailag képesítetlen"szám csökkenni fog ha ide rendelem a tanárt, poénból megpróbáltam, de nem ^_^

a szándék még mindig bennem van, hogy megpróbálok kiadni a kezemből valami "produktumot" deeeee már csak nevetni tudok rajta :)