Hello!
>Köszönöm az eddigi válaszokat, nem lettem okosabb.
>Az a helyzet, hogy nekünk olyan lenne jó, aminek az adatbázisa nem nálunk fut,
> megfelelő szerver híján és akár otthonról is elérhető lenne.
Ennek a leírások alapján a következő naplók felelnek meg:
Magiszter.net
mozaNapló
Taninform
Digitális Napló
MaYor

Felel meg.
A Digitális Napló nem tudom kit takar, ha az általam fejlesztett változatot, akkor igen. A Mayor esetében szükség van egy webtárhelyre, domain névvel, ami kb 10-20e Ft, de figyelni kell rá, hogy milyen korlátozásokkal adják a webtárhelyet. Láttam olyat, ahol nem hiresztelték, de másodpercenként max 10-re korlátozták az adatbázislekérések számát.
Ez nem elég egy naplónak.
A mozaNapló, taninform alapból csak náluk lehet.
A Magiszter.NET elvileg az Educationál van, vagyis volt, de ha marad, akkor ott sem kell szervert üzemeltetni.

--
Udv:
Molnar Peter