Feladó: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu <techinfo-boun...@lista.sulinet.hu>,
meghatalmazó: Kiss Istvan <kiss...@gmail.com>
Elküldve: 2014. augusztus 6. 18:54
Címzett: Techinfo
Tárgy: Re: e napló kérdés

Köszönöm szépen!

2014. augusztus 6. 18:01 Nits László írta,
<n...@jedlik.eu<mailto:n...@jedlik.eu>>:
Szia!

Erre gondolsz:
http://elit.jedlik.eu/nits/enaplo/EMMI_tajekoztato_level.pdf

üdv.: Nits L.

2014. augusztus 6. 15:57 Kiss Istvan írta,
<k...@toldi-kap.sulinet.hu<mailto:k...@toldi-kap.sulinet.hu>>:

Üdv!

Az említett KLIK levelet valaki eltudná küldeni? Nagyon jól jönne.

MAgánba is jöhet. :)

Köszönöm
KI

2014. augusztus 1. 11:59 Lefor Gyula írta,