From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Járvás Róbert
Sent: Friday, August 8, 2014 11:12 AM
To: Techinfo
Subject: joomla

Sziasztok!

A nyakamba esett egy weblap karbantartása ami Joomla! 1.5.15.
Ez nem is lenne baj eligazodok benne nagyjából csak minden oldal alján ott van
hogy profil információ... memóriahasználat... egy csomó SQL lekérdezés.
Ezt hogy tudom eltüntetni? Találtam a google-ban megoldást hogy valami debug
settings-et kell keresni de én olyat nem találok sehol.

Tud valaki segíteni?

Köszi előre is.

--

Robert