Több kérdést tettél fel.
1. Az igazgató megbízhat egy tanárt tananyagfejlesztéssel.
2. A neten rengeteg ingyenesen letölthető anyag van, abból rengeteg
szabadon felhasználható. A szöveget úgyis célszerű átfogalmazni a
korosztály nyelvezetére. A kiadványba kerülő képeket printscreennel és a
neten lévő nem jogvédett képeket használva lehet megoldani.
3. Én az ilyet jegyzetnek fognám fel. Kinyomtatni hülyeség. Elektronikusan
terjeszteném, ahogyan más is írta a pdf formátumban.
Fábián Zoltán
Tisztelt Lista!
Digitális informatika tankönyvet kell írnom igazgatói utasításra. (4-8.
évfolyamra)
(Mert a keretbe nem fértek bele az infó könyvek) Ezt ki akarják nyomtatni a
tanulóknak és letölthetővé akarják tenni az iskola honlapján.

Természetesen az anyag egy részét én is a netről szedtem össze (évek alatt)
de a szerzőkről (a doksik eredetéről) már nem tudok semmit.
1. Milyen jogi problémák adódhatnak? (Sejtem)
Védekezhetek-e azzal, hogy parancsra lőttem? :-)
Ha csak kinyomtatom, kevesebb börtönt kapok-e?
Kirúghatnak-e ha megtagadom az utasítást?
Milyen fájl formátumba mentsen, hogy ne legyen szerkeszthető, másolható?
pdf? esetleg valamilyen képformátum jpg?

Köszönöm a válaszokat
J.