Szia!

2014.szeptember 12.(P) 10:29 am időpontban Vojcsek Csaba ezt írta:

> Érdekelne hogy valaki talált-e rendes megoldást, a szűrőprogram ügyre,
> nálunk domain van kb 800 felhasználóval elvileg ülhet akárki akármelyik
> gépnél...
> úgy olvastam hogy a norton family ebben az esetben nem oké...
>
> Mit a megoldás?

Címszavakban:

Valamilyen Linux átjárónak, továbbá az alábbiak telepítése és megfelelő
beállítása:

Squid + ( DansGuardian | SquidGuard ) + ( Url Blacklist | Shalla's
Blacklists )

http://www.squid-cache.org/
http://www.urlblacklist.com/
http://www.shallalist.de/
http://dansguardian.org/
http://www.squidguard.org/

Ha egyszerű megoldást akarsz, akkor telepítesz egy SuliX Szervert vagy egy
Zentyalt (véleményem szerint egy SuliX Szerverrel jobban jársz), és webes
felületen egy-két nap alatt beállítod (természetesen ha eléggé ismered már
a SuliX-ot vagy a Zentyal-t).

Veres Sándor