Hello!
2 internet kapcsolatunk van.
Tegnap este a vihar lecsapta a gyorsabb kapcsolatunkat, a szolgaltato dolgozik a javitason.
Elvileg nem lenne semmi gond, mert a sulinetes kapcsolat el es virul.
De!
Azt vettem eszre, hogy a sulinetes atjarot pingelve kivulrol, 30-40 ms a valaszido.
Ez normalis.
Ellenben ha betoltom a honlapunkat, akkor szinte azonnal felugrik 1000-2000-3000 ms valaszidore, s 4-5 valasz utan mar nem erkezett valasz. A honlap betoltese utan, ismet visszaall a kapcsolat 30-40 ms-ra.
Probalkoztam belulrol levelet kuldeni, hasonlo eredmennyel.
Ugy nez ki, mintha a kimeno terheles megszakitana a kapcsolatot.
Szerintem ez nem normalis.
Megnezne valaki mashonnan is?
Atjarot kene pingelni: 195.199.144.126
Iskolai honlap: http://www.afg.sulinet.hu