> A helyzet a következő:

> Van egy szerverünk amin fut a levelezés, filemegosztás, webszerver, a

> kliensek tartományba léptetve. Ez egy elég régi vason van és szeretném

> lecserélni egy újabbra. Készítettem konfigurációs mentést, illetve minden

> fontos adatról amik szükségesek (levelezés, felhasználó fájlok,

> adatbázisok).

> A probléma:

> Feltelepítem az új gépre a zentyalt, lefrissítem majd betöltöm a

> konfigurációs mentést amit meg is csinál. Megvannak a felhasználók a

> [...]

Szia!

Szerintem totál fölöslegesen bonyolítod az életedet.

1.       Ha még megvan a régi vas, akkor tegyél föl rá VMWare-et és a fizikai
gépből csinálj vele virtuális gépet.

2.       Új vasra tegyed föl az ingyenes ESXi-t és ezen futassad a régi vasról
lementett virtuális gépet.

Így kívülről minden ugyanaz marad csak az új vason fut minden...

Üdv: Ferenc!

http://goo.gl/au2Hza