Sziasztok!
Használnám a címbélit.
Vettem egy 32gb- pen-t és arra tettem föl néhány néhány live tools image-t (clonezilla, antivírus system tools stb).
Ezek működnek, tök jó minden.
Na mondom tegyük rá a különböző win isokat is 32/64/win7/win8.
Betéve egy telepítendő gépbe kiválasztom a megfelelő win-t, mind1 hogy 7 vagy 8 bejön a grafikus felület, és amikor a telepítést megkezdhetném bekéri a drivert tartalmazó lemezt, amit persze hiába tallózok a megfelelő iso-ra nem működik.
5let?

Vagy használ-e valaki erre a célra más szoftvert?

(Ha valaki nem hallott még róla: egy pen-ről lehetne induláskor menüben kiválasztani, hogy melyik isoval szeretnék dolgozni, és pl telepíteni a kiválasztott win-t)
Köszönöm!
üdv bg