2014. szeptember 25. 14:10 Dezső József írta, <dej...@gmail.com>:

> Az ilyen gépeken szokott lenni egy olyan program amivel létre lehet hozni
> egy gyári helyreállító telepítőkészletet. Én már találkoztam olyannal ami 3
> db DVD-re írta ezt ki, de olyannal is ami közölte, hogy 14GB-os
> adathordozót kér. Ez utóbbinak egy 16 GB-os pendrájvot adtam és ő
> megcsinálta a bootolható rendszer-helyreállító rendszert.

Természetesen van ilyen szoftver a laptopon, de nincs szándékomban
elpocsékolni 3-4 DVD-t, és egy 16GB-os pendrive-ot sem.

> Amúgy a 100MB-os partíció valószínűleg a mostani Windows használja. Ha úja
> Windowst telepítesz valószínűleg ezt törölheted és az majd újból
> megcsinálja magának.
> Ha meg a HDD-ről futtatod a helyreállítást az szintén felül fogja írni!
> Vagy kiválaszthatod ezt is mint helyreállítandót.

Én úgy tudom, hogy a előre fel van particionálva a a HDD, akkor a Win7
telepítő nem hozza létre a 100MB-os partíciót.
A kérdés az, hogy a Win7 telepítő látja-e a rejtett visszaállító partíciót,
de ezt majd meglesem.

Veres Sándor