From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Zsolt Farkas
Sent: Wednesday, October 01, 2014 8:35 AM
To: Techinfo
Subject: Re: Outlook2003 nem ismeri fel a nevet

Most próbáltam, minden marad a régiben

2014. október 1. 7:57 Farkas Gábor írta,
<farkas.ga...@iszkg.sulinet.hu<mailto:farkas.ga...@iszkg.sulinet.hu>>:
Ezt próbáltad már?
http://support2.microsoft.com/kb/823662?wa=wsignin1.0

FG

________________________________
Feladó:
techinfo-boun...@lista.sulinet.hu<mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu>
[techinfo-boun...@lista.sulinet.hu<mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu>] ;
meghatalmazó: Zsolt Farkas [fazs...@gmail.com<mailto:fazs...@gmail.com>]
Küldve: 2014. október 1. 7:09
To: Techinfo
Tárgy: Re: Outlook2003 nem ismeri fel a nevet
Nincs beragadva semmi, de ma reggel tudtam kicsit kísérletezgetni.
Íme:
Az eredeti probléma, amikor küldeni akarok:
http://www.kephost.com/images/2014/10/01/3.jpg

Azonban, ha olyan nevet írok be,a mi szerepel a névjegyzékben, akkor a levél
írásakor a küldés gomb okés, de a levél a Postázandókba kerül be ilyen
formában(nem hiszem, hogy normális a =SMTP az elején):
http://www.kephost.com/images/2014/10/01/4.jpg

Ugyanakkor, ha felvettem egy új címet, azzal az eredeti hibát produkálja

Sebaj, gondoltam exportálom, amit lehet, majd fel a 2010 és meglátjuk, csakhogy
az exportáláshoz valamit telepíteni akar és sehol nincs Office2003-as telepítőm
éppen

Próbáltam feltolni a 2010-et, azt pedig nem engedi, le van tiltva a telepítési
lehetőség. (2003 miatt, vagy XP miatt??)

S végül
Induláskor ez fogad:
http://www.kephost.com/images/2014/10/01/2.jpg
Mindegy mire nyomok, a program elindul, a leveleket le is tölti az összes
fiókból

Próbáltam automatikusra állítani itt:
http://www.kephost.com/images/2014/10/01/5.jpg

de a következő induláskor újra kézin volt.
Nem tudom összefüggenek-e az eredeti problémával, ezért inkább mindent leírtam,
amit tapasztaltam.
Zs

2014. szeptember 30. 20:57 Gabor Hunyak írta,