Sziasztok!
Általános iskolában 18 gépre (ennyi van) kell megoldanom. A Norton Family-t kezdtem próbálni. Tapasztalataim a következők: Amelyik gépekre feltettem azokon a saját szerverünket is letiltotta. (Jó, engedélyeztem!) A 8. osztály felment a gépterembe ofö órán, hogy középiskolákat nézegessenek, majd kétségbeesve jött az of., hogy a középiskolák honlapjainak nagyrészét nem érik el, mert a szűrőszoftver letiltja. (Nem kategorizált kategória). A problémáját úgy oldottam meg, hogy kikapcsoltam a védelmet. A többiről: b.) ugye fizetős; c.) Beállítható Vista, Win 7, Win 8 rendszereken - nálunk XP van, minden gépük múzeumi darab. (TIOP 1.1.1-ben nem kaptunk semmit!!!)
Hát itt tartunk, majd valami lesz.

Üdv

Bálint Sándor