„ellátni” nem egyenlő „telepíteni”

De szerintem ez most a kákán a csomót esete. :)
FG

From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Verpeléti Ferenc
Sent: Wednesday, October 15, 2014 10:06 AM
To: Techinfo
Subject: Re: biztonsagos internet az iskolaban 2.0

De Péter,

pont ez a probléma, hogy írja:
„9.§ (11)A köznevelési intézmény - ideértve a 7. § (4) bekezdése szerint
alapított intézményt is - köteles
a gyermekek, tanulók számára hozzáférhető, internet-hozzáféréssel rendelkező
számítógépeket a
gyermekek, tanulók védelmét lehetővé tevő, könnyen telepíthető és használható,
magyar nyelvű
szoftverrel ellátni a gyermekek és tanulók harmonikus lelki, testi és értelmi
fejlődése védelmének
érdekében."
A rendelkezés 2014. szeptember 1-én lép hatályba.

---

Üdvözlettel:

Verpeléti Ferenc

rendszergazda

+36 20 931-0503

Újbudai Teleki Blanka Általános Iskola

1119   BUDAPEST, Bikszádi  u.  61-63.

http://www.teleki-xi-bp.sulinet.hu/
 [X] <http://www.teleki-xi-bp.sulinet.hu/>

Hello!

 >A törvény nem írja le, hogy SZOFTVERT KELL TELEPÍTENI?

Nem.

De ha leirna is akkor azt kene irnia, hogy a vedendo gepre kell telepiteni.

Ezt biztos nem irja.

Igy viszont szerverre is lehet telepiteni.

:)))

--

Tisztelettel:

Molnar Peter

Arpad Fejedelem Katolikus gimnazium és Szakkozepiskola

http://www.petersoft.hu, http://www.afg.hu