Most látom Attila írását. Nálunk eleinte egy ajtón volt mágnes zár. előnye,
hogy nem tudtak könnyen kilógni hátránya a szűk keresztmetszet végett, hogy
egyszerre 1 ember ment át.

Pár éve beszereltettünk egy tolóajtót itt az előny és hátrány megfordul,
tehát többen tudnak mozogni egyszerre, ebből adódik, hogy könnyebb a
kilógás is...

a tolóajtót nálunk is külsős cég csinálta, de bármilyen ajtóra felrakják a
yamisok a beléptetőt, akár a wc-re is, hogy nyomon lehessen követni, óra
alatt oda ment-e a gyerek. :D