From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Vojcsek Csaba
Sent: Thursday, October 16, 2014 11:18 AM
To: Techinfo
Subject: iftop windowsra

Sziasztok, tud valaki ajánlani egy olyan progit windowsra ami uazt tudja mint
az iftop?
Néha nagyon csúnyán megterhelődika  szerver hálózati forgalma és ki szeretném
deríteni, ki (milyen IP) és milyen porton mekkora forgalommal kapcsolódik. a
linuxon az iftop-ot pont erre használom.
Sok forgalommérőt néztem, de azoknál csak összesített forgalmat találtam, azt
nem hogy melyik IP-ről mennyivel mit.

Köszönöm

Vojcsek Csaba