Szervusztok !

Alább bemásoltam az adótörvény vonatkozó szakaszát.
Én úgy értelmezem, hogy ez a mobilinternetre vonatkozik. Ha a szolgáltatók
tarifáit nézem, akkor már világosabb, hogy miért gigabyte-okban szabják ki az
adót.

CSZ

"18. A távközlési adóról szóló LVI . törvény módosítása

a(z) 148. §-hoz

A Javaslat - figyelemmel az internetes kommunikáció fokozódó térnyerésére a
hagyományo s

telefonos kommunikációhoz képest - kiterjeszti a távközlési adóról szóló 2012 .
évi LVI. törvény

(jelnlege a telefonbeszélgetésre és az SMS küldésre vonatkozó) hatályát az
internet-hozzáféré s

szolgáltatás nyújtására azzal, hogy a távközlési szolgáltatás fogalmi körébe
vonja a

Magyarországon lévő hírközlési hálózaton nyújtott, elektronikus hírközlési
törvény szerinti internet -

hozzáférés szolgáltatást .

a(z) 149. §-hoz

A Javaslat az internet-szolgáltatás nyújtása esetén az adó alapjaként az
internet-szolgáltatást

igénybevevő előfizető, felhasználó által lebonyolított, gigabyte-ban mért
adatforgalmat (a z

előfizető, felhasználó által átvitt, azaz le-és feltöltött adatmennyiséget)
határozza meg .

a(z) 150 . §-hoz

Az adó mértéke 150 Ft, mindenmegkezedett gigabyte adatforgalom (átvitt
adatmennyiség) után ."