Biztos én nem vagyok kellőképpen tapasztalt, de az általam istápolt laptop
típusok (Acer, Asus, HP, Lenovo, különféle alfajai) egyikénél sem
tapasztaltam, hogy az egér "bedugása" után automatikusan letiltanák a
tapipadot! Illetve eddig nem is nagyon kerestem / tudtam, hogy ezt be lehet
valahol állítani. Én mindig "kézzel" tiltom le a tapipadot, ha kell. Pl.
most Acer Travelmet 7730-en dolgozom, s itt az Fn+F7-tel tudom ezt megtenni!
Ha valaki tud ilyen beállítást, én is kíváncsi lennék rá!

Horváth Sándor
Dráva Völgye Középiskola, Barcs