Egy (viszonylag) új laptophoz (Windows 7 32 bit) kellene Epson FX 1050-es
nyomtatót csatlakoztatnom. (számlák tömeges nyomtatása - olcsón)
Természetesen LPT portja nincs a laptopnak.

Van egy tárgybéli kis szerkezetem a csatlakoztatáshoz. Egyik fele sima USB,
másik fele 25 portos "anya" .

Ha USB-be bedugom, a W7 automatikusan felismeri, telepíti a drivert.
(valahonnan ...)
A másik végére rádugom a nyomtató kábelt, majd telepítem a nyomtató
meghajtóját. Minden szép és jó! Tesztoldal nyomtatást szépen elkezdi, majd
kb 1/4 oldal után leáll és nyomtató hibát jelez. A nyomtatót még offline
állapotba sem tudom kapcsolni (a saját gombjával), úgy kifagy.
Bármilyen nyomtatás kezdeményezésnél ugyan ez a helyzet! (mind három usb
portra csatlakoztatva kipróbáltam)

Ugyan ez a nyomtató, ugyan ezzel az interfésszel, nyomtató kábellel egy
mezei PC-ről (szintén W7, 32 bit) csont nélkül működik!

Látott már valaki ilyet! Mit lehetne tenni? (Azon kívül, hogy vegyek új
nyomtatót, vegyek új laptopot ...)

Horváth Sándor
Dráva Völgye Középiskola, Barcs