Sziasztok! Nekem egy MSI U100-as teljesít szolgálatot már több mint 5 éve.
Az eredeti XP nagyon sokáig ment rajta hibátlanul mert eleve 2 GB RAM lett
beletéve. Aztán a HDD hiba miatt egy nagyobb 500GB-os került bele és
szerencsére az eredeti rejtett particiójáról sikerült visszatelepíteni az
XP-t. Dual boottal felkerült mellé egy win7 is. Két éve az xp helyett
maradt a win7 és mellé egy win 8 került. Mostanság a win8 jobban muzsikál
mint a 7-es. A 7-es lasan indul és áll le, de a nyolcas nagyon meggyőző
gyorsaságú. A felbontás szab gátat az alkalmazásoknak, mert csak
1024x600-as. Win 7 alatt is minden ragyogóan ment rajta, persze kellett egy
gyári BIOS frissítés is mellé ami a WIN7-et támogatta.

Tápai Tamás