Sziasztok! Kollégám vásárolt interneten egy  tárgy-ban jelzett laptopot,
amelyen gyárilag angol nyelvű Win 8.1 van.  A leírásban ezt nem jelezték, de
még azt sem, hogy angol billentyűzete van. Megkért, hogy telepítsem rá a
tisztaszoftveres Win8.1-et. Nekiláttam, de sehogy sem tudom rávenni arra, hogy
bebootoljon sem lemezről, sem pendrájvról. Folyton a windows indul el. A
BIOS-ba (F9-cel) be tudtam lépni. Próbálkoztam a legacy átállításával is. Semmi
eredmény. Találkozott már valaki konkrétan ezzel a jelenséggel?A segítségeket
előre is köszönöm! Üdv: Nyeső László         Répcelak, Móra Ferenc Ált. Isk.