From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Zoltán Kurucz
Sent: Tuesday, December 16, 2014 8:27 AM
To: Techinfo
Subject: TIOP 1.1.1-12/2012-0001

Sziasztok!

Van valakinek az Edukációnál hitelesebb információja az eszközök beüzemelésével
kapcsolatban?
Azért kérdezem, mert az úriember, aki kint volt, az átadási és üzembe helyezési
jegyzőkönyvekért, azt a tájékoztatást adta, hogy még nem bonthatjuk ki, mert ez
csak a papírozás, és fog jönni egy másik kolléga aki felszereli a projektort
ill megnézi a laptopokat.
Viszont kaptuk a levelet, hogy a leltárt meg kell csinálni (ellenőrizzük az
eszközök meglétét és használhatóságát. ok én beírom, hogy két nehéz doboz :D ).
Felívtam az infó vonalat ahol egy nem túl kedves hölgy azt mondta, hogy már
használhatók az eszközök, nem fog jönni senki. Akkor nekünk kell felszerelni a
projektort? A leltár modul mikor lesz elérhető az enyirben? Most kinek kell
hinni? A táblák várhatóan mikor jönnek? És a kérdésekre miért nem tudnak
értelmes választ adni? Grr

Mindenkinél ez a helyzet?

--
Kurucz Zoltán