mosogatószer és tényleg csak egy csepp kell.

A mikroszálas törlőtől én egy kicsit félnék, mert az tudomásom szerint súroló
hatású, nehogy egy idő után a kelleténél jobban bemattoljon a képernyő.

Kunci kunci at freemail.hu
<mailto:techinfo%40lista.sulinet.hu?Subject=Re%3A%20lcd%20%3D%3FUTF-8%3FB%3Fa2lqZWx6xZEgdGlzenTDrXTDoXM%3D%3F%3D&In-Reply-To=%3C5495BED4.5000900%40freemail.hu%3E>
2014. Dec. 20., Szo, 19:24:20 CET

  *   Előző üzenet: Re: lcd kijelző tisztítás
<http://lista.sulinet.hu/pipermail/techinfo/2014-December/091268.html>
  *   Következő üzenet: lcd kijelző tisz?==?UTF-8?Q?títás
<http://lista.sulinet.hu/pipermail/techinfo/2014-December/091270.html>
  *   Levelek sorrendje: [ dátum
]<http://lista.sulinet.hu/pipermail/techinfo/2014-December/date.html#91269> [
téma
]<http://lista.sulinet.hu/pipermail/techinfo/2014-December/thread.html#91269> [
tárgy
]<http://lista.sulinet.hu/pipermail/techinfo/2014-December/subject.html#91269>
[ szerző
]<http://lista.sulinet.hu/pipermail/techinfo/2014-December/author.html#91269>

Ma kipróbáltam mind laptopon mind LCD monitoron a nedves mikroszálas

ronggyal való törlést. Az ujjlenyomat ott maradt és foltos is lett a

képernyő. az lenne kérdésem, hogy mosószer alatt milyen mosószert

értenek mert elég sokféle mosó- tisztítószer létezik. Esetleg van

konkrét (márkájú, típusú) lcd tisztíó rongy, folyadék ami valakinek bevált?