Hello!
ahogyan nem csak az tud szép paradicsomot termeszteni a kiskertjében aki agrár végzettségű. Te viszont kb. ennek az ellenkezőjét állítod amikor azt mondod, hogy egy tanár (legyen az akármilyen szakos) jobb iskolai rendszergazda ezért több fizetést érdemel mint egy "sima" informatikus.
1. En azt mondom, hogy a mezogazdasz vegzettsegu vloszinuleg szebb paradicsomot tud termeszteni mint aki nem az.
2. Nem en mondom, hogy tobb fizetest erdemel, a torveny.
Mint mondtam nem tudom mi a jogalkoto gondolkodasa ebben az esetben.
De azt azert elmondhatom, hogy
jobban szeretem azt az allaspontot, ha valaki tobb penzt kereshet mert a torveny megengedi, akkor ne ot szidjuk mar, sot oruljunk neki, hogy neki legalabb jobb.

--
Molnár Péter
Árpád Fejedelem Katolikus Gimnázium és Szakközépiskola