Kedves Schüller Attila!

2015. január 14., 14:48:57, írtad:

> Szia Imre!

> Pedagógusnak tanul a takarítónő? Mert itt nem az a kérdés, hogy a
> rendszergazdák akarnak-e, hajlandóak-e szakmailag továbbképezni
> magukat, hanem az, hogy hiába szereznek akármilyen magas
> végzettséget, inkább elismerik azt, akinek "csak"* egy OKJ
> rendszergazdai papírja van, de van mellé egy akármilyen** pedagógusi is.

> * Természetesen egy OKJ-s rendszergazda adott esetben jobb lehet a
> szakmájában, mint egy egyetemi végzettséggel rendelkező, de a vita a
> végzettségek alapján történő bérezésen megy.
> [...]

Anno mondtam az igazgatómnak, hogy mennék fősulira. Azt mondta
mehetek, de nem tudja fizetni, csak szabadidőt biztosít. KB. egy milla
lett volna a tandíj.

Azt is mondta, ha elvégzem, nem tud több fizetést adni, mert a
munkakörhöz nem szökséges a felsőfokú végzettség.

--
Üdvözlettel,
 pjanos                            mailto:pja...@kemenyg-bcs.sulinet.hu