Feladó: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu meghatalmazó: Somogyi László
Küldve: 2015. 01. 14., Sze 23:30
Címzett: moln...@afg.hu; Techinfo
Tárgy: Re: Rendszergazda besorolása

Inkább felvettek +1 takarítót, vagy szakközépben "udvarost"!
Gyengébb szellemi képességű, vagy nem tanár olvasó kedvéért: a technikai
létszám az egyéb létszámok függvénye volt.
Inkább jellemzően órakedvezményt kapott a "rendszergazda" feladatokkal
megbízott tanár.

De szerintem sem 1993-ban került ez a passzus az 1993-as törvénybe!

<<winmail.dat>>