2015.01.15. 8:35 keltezéssel, Dániel Nagy írta:
Helló!

Ezzel a típussal nem de hasonlóval volt dolgom. Ott az UEFI módban történő telepítés megoldotta a problémát.
​

Na lehet itt a kutya elásva.
UEFI módban nem tudtam telepíteni a laptopot csak Legacy módban volt hajlandó felismerni a bootolható médiát (pendrive, Win 8.1 Pro x64) Optikai meghajtó nincs benne, mert bizton többe került volna a gép vagy 3000 Ft-al :S UEFI mód esetén boot menüben nem is látja a pendrive-ot. USB2 és USB3-ban is kipróbáltam. Ehci ki/be esetén is dettó ez volt a helyzet. A BIOS / EFI nem túl kommunikatív. Beállítási lehetőségek a nullával határosak.

--
Best regards,

Zsolt Meszaros
IT-Sysadmin