A plusz 6 óra úgy értendő ebben az esetben, hogy most félévkor egy kolléga
távozása miatt év végéig megkapta a távozó kolléga óráit, ami 6 volt. Tehát
órarendbe beépítve. Azt nem tudom, hogy erre lehet-e azt mondani, hogy
állandó helyettesítés?  Vagy ha nem, akkor mit lehet rá mondani? Órarend
szerint év végéig ő tanítja. Akkor 26 felett fizetni kell vagy nem ebben az
esetben?

Üdv:
Boldog Ferenc