198 tankerület, az kb. 198 eltérő gyakorlat az országon belül.

A tenkerület kénytelen túlórát fizetni, ha mondjuk az egyik kolléga év
közben valamiért kiesik, s a többinek így állandó helyettesítési kényszere
lesz, s mondjuk 1-2-4 hónapra hirtelen heti 33 órája lesz hivatalosan is.

Tisztelettel:
Petró Gábor