Sziasztok!

Otthon van egy ASUS routerem. Sok évig (>3) ment problémamentesen Oleg
Firm-mel. Egy
ideje azt vettem észre, hogy néha megszakad a net a laptopomon. Keresgéltem
mindenfele,
de hibát nem találtam. Egyszercsak feltűnt, hogy van úgy, hogy napokig
tökéletes. Mindíg
akkor romlik el, mikor megjelenik a szomszéd WiFije (van úgy, hogy napokig
nincs itthon,
csak a nagymama, ilyenkor a wifi is ki van kapcsolva). Megnéztem airodumppal,
az övé
6-oson, az enyém 1-esen van. Ráadásul ilyenkor az windows térerőkijelzőjén az
én routerem
2-esen látszik, az övé maximumon! Mi a csuda lehet emögött? Próbáltam a saját
routert
másik csatornára tenni, de nem vezetett eredményre.
Lehet, hogy szar a routere/antennája, és ennyire zavar mindent? Mit lehet
ilyenkor tenni?

Köszi, üdv:
                TT