Szia!

Nemrég ugyanígy jártam egy usb3-as kingston 32 Gb -ossal. Formázni sem
lehetett. Semmit nem tudtam vele kezdeni. Aztán az egyik munkatársam
véletlenül kicsit ferdén dugta be a foglalatba és ilyen "félredugott"
helyzetben egyszercsak leolvashatóvá váltak az adatok. Írni nem lehetett
rá, de legalább az adatokat le lehetett menteni. Én ebből arra
következtettem, hogy valószínűleg a csati sérült vagy kopott meg.

Üdv Gyula

2015.01.27. 9:32 ezt írta ("Veres Sándor" <
ver...@kossuthzs-szeged.sulinet.hu>):