Üdv!

~4 éve jártam így egy gigabyte alaplappal... Az alaplaphoz
vett (hibátlan!) RAM nem volt teljesen kompatibilis az alaplappal.

Linux-al ment/települt, de Win nem volt hajlandó rendesen felmászni, a
telepítés trükközéssel végigment, de nem volt hajlandó bebootolni.

Ki
lett cserélve a RAM más márkájúra (Kingstone => Kingmax) és láss csodát,
csont nélkül ment a gép...

ezt írta:

> Sziasztok!
>
> Ezzel a hibával mindig elszáll a fájlok
kibontása résznél: 0x80070570
> google javaslataira:
> memteszt 4x
végigment csont nélkül
> új hdd van
> a dvd író tuti jó, usb-s
olbsdóbsl id ugyanez
> a telepítő médiám szintén jó
> ha kixelem a
hibát, visszatér a telepítés kiindulásához, rányomok a telepítre és
kibontja a fájlokat, de utána újraindul és kampó

> mi a frászt
nézzek még (biosfrissítést ráküldök, de más ötletem már nincs)

--

_Sulek
Szabolcs_

Links: