From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Faragó Zsolt
Sent: Wednesday, January 28, 2015 1:17 PM
To: Techinfo
Subject: Re: sulinet publikus szegmensen portok

2015.01.28. 13:09 keltezéssel, Sütő Péter írta:
> Szerintem a 22-es port nincs örök tiltólistán (ellenben a 23-mal), lehet
> engedélyezni az önkiszolgálón (alapból nincs engedélyezve) és persze kell
> routolnod/forwardolnod a privát hálóba.

Sajnos egyenlőre semmilyen sulinet-es doksi nem került elő, így az
önkiszolgálás nem lehetséges. A szerver egyébként a publikus szegmensben van,
de a 45000 porton sem  tudtam kívülről elérni az ssh szolgáltatást.
Majd délután visszamegyek, kigyalulok mindent az iptables-ből és megpróbálom
újra.

Üdv.: Faragó Zsolt

---