Üdv

italc nem lehet alternatíva?

http://sourceforge.net/projects/italc

Kiss Zsolt ezt írta:

> Sziasztok!
>
> Sajnos még vannak xp-s
Classmate PC-ink is, óvodások használják. Az egy
> dolog, hogy mire jó
(15 GB SSD...), de fejlesztő programokat futtatnak rajta
pedagógusok. De ezt csak a kemény tárolókapacitás miatt úgy tudják

megtenni, hogy a rajtuk lévő tanár-diák szoftverrel a tanári gépről
kiküldik
> a képet. Most az egyik tanári gép újult. W8.1 64 bit. Na
ettől a tanári
> program érthetően kiakadt, nem erre tervezték, főleg a
64 bit miatt.

http://www.mythware.com/downloads

> Viszont az itt található
leírásokból az jön le, hogy fizessek ha kérem.
> Nemtom az Albacomposok
anno hogy oldották meg, kitől vették, de kaptunk egy
> telepítőt és
mindenféle kulcs és aktiváció nélkül ment. Közületek futott már
> bele
valaki ilyen problémába? Sikerült megoldani? A demot le sem töltöttem,

úgyis csak 30 napig élne. Egyébként felvetődik a kérdés, hogy vajon a

kliensek kompatibilisek lennének egy újabb tanári verzióval? Vagy
azokból is
> újabbat kellene beszerezni? Belegondolni is rossz ha
telepíteni kell bármit

http://www.szag.hu/illemtan.html
http://sulinet.niif.hu/

--