7-es, 8-as java-val is megy.

üdv,
Gyafi

-----Original Message-----
From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Pogány Csaba
Sent: Wednesday, February 04, 2015 3:38 PM
To: techinfo@lista.sulinet.hu
Subject: Re: adóbevallás

Ezeket már mind megcsináltam, amiket írtatok. Már beleőrülök, hogy nem
találom a megoldást.

Nem lehet, hogy a 7-es és a 8-as Java RTM-et nem kedveli a makulátlan NAV?
Azonban 6-ost nem tudok letölteni mert nem találok.

Hát köszönöm.

Csaba

2015.02.04. 15:25 keltezéssel, Somogyi László írta:
> pontosabban a Ne a nav.hu-t mert az egy hamisított oldal volt még múlt
> héten, hanem a nav.gov.hu-t :)))

---
A levél vírus, és rosszindulatú kód mentes, mert az avast! Antivirus védelme
ellenőrizte azt.