Szia!

Én úgy csináltam, hogy szombat éjszaka (pont ráértem) a DNSben beállítottam
a Google kb. 5 MX rekordját. Hatodiknak, legnagyobb sorszámmal meghagytam
az addigi T-online-os MX rekordot. Vasárnap reggel már a googel-hoz
érkeztek a levelek.

Három napig figyeltük a g-mailes fiókokat, hogy minden ismert (házon
belüli, vagy előre megbeszélt) levél megérkezik-e.

Minden rendben ment, ezért a T-online-os MX rekordot töröltem.

Gondolkodtam rajta, hogy meghagyom alacsony prioritáson tartalékba, de már
egy hét után sem egyeztek meg a két szolgáltatónál a postafiókok, ezért
döntöttem a törlés mellett.

Üdv:

VR