> Tudja valaki, hogyan lehet ezt törölni és újat beírni?
> Vagy marad a gyári beállítások indítása?

Nekem is ez a platform van. Én sem tudtam másképpen megoldani, csak a full
factory resettel.

Egy ismerősömnek az okos mobilboltos aki eladta használtan a saját
készülékét (és csak később jöttek rá, hogy kellene a jelszó, így ki akarták
töröltetni mert nem nyomtak a kezdetkor resetet) úgy oldotta meg, hogy sw
frissítést küldetett rá. Ami tuti igaz mert 8.1-el kapta vissza holott az a
teló 8-assak jött ki. Persze ki nem fizették, pláne ha ennyi megoldotta
volna, igaz ezt utólag tőlem tudták meg, mert nem boldogultak a
családbiztonság miatt az MS fiókkal sem :)

Zsolt