On Tue, Feb 17, 2015 at 08:05:40AM +0100, Venczel József wrote:
> Szia!
>
> "A  vizsgázó  a  vizsgát  megelőző  tanévben  központilag  jóváhagyott  (az
> iskola  által  kihirdetett)  szoftverek használatával vizsgázhat."
>
> Ez ugyan 2012-es, de én nem találtam másikat, így gondolom ez azóta sem
> változott meg. Na, ezért a mondatért szívtam most a dualboot-tal.
> Én arra lennék kíváncsi, a "kihirdetés" mit jelent?
> Mi annyit  csinálunk minden évben, hogy elmondjuk év elején a diákoknak, hogy
> milyen szoftverek vannak telepítve a gépekre, miket tanítunk és min lehet
> [...]

Elvileg ez is kihirdetés, de vitás esetben nehezen bizonyítható, hogy mit
mondtál -- a diák akár véletlenül is félreérthette, tehát pl. Office
2010-et mondtál de ő 2013-ra asszociált (mondjuk a gépén 2003 van és annyit
jegyzett meg, hogy azon nem vizsgázhat, csak újabbon).

Ezért tisztább kitenni valahová -- nem feltétlenül a honlapra, lehet pl.
kitenni az info teremben is kiplakátolni. Ha "reklamálós" tipusú diákok
járnak hozzátok, akkor mindenképpen célszerű írásban rögzíteni az ilyen
dolgokat.

--
PTG
Microsoft is not the answer.