Kedves Tagok!

Segítséget szeretnék kérni egy olyan ügyben, amit még sosem tapasztaltam.
Új gépeket telepítettem W7-es és W8.1-es op.r. vegyesen.
A gépek egyrésze teljesen össze-vissza, de néha eldobják a hálózati kapcsolatukat sárga vagy többször vörös hiba jelzést küldve: "nincs kapcsolat". Ha ilyenkor újra indítok akkor ismét látják a hálózatot. Néha így sem. A gépek nem tartományban, hanem "munkahelyi hálózatban" vannak. Statikus az IP címük. Csak fájl szerverhez és az internethez kapcsolódnak.

Már megörülök, mert állandó a probléma.

Minden tanács és kérdés jól jönne.

Köszönettel,

csaba

---
A levél vírus, és rosszindulatú kód mentes, mert az avast! Antivirus védelme
ellenőrizte azt.