Sziasztok!

Én egyszer jártam hasonlóképp. Gépbe dugva ok, routerbe nem. Próbáltam x-szer
újraindítani mindent (ahogy az üszi mondta), de nem javult meg. MAC klónozással
jó lett.
Ha jól tudom, a PR most úgy dolgozik, hogy a modem felcsatlakozás után 1
eszköznek ad
IP-t. Ez 16 óra múlva timeout-ol el. Szóval ha a gép megy, más MAC-kel hiába
teszel rá
routert... Nem lehet, hogy a MAC klónozásnál elütöttél valamit?
Sőt, ha olyan modem, akkor akár USB-n is lehet csatlakoztatni a gépet. Ha így
csatlakoztatod, akkor meg az a MAC lesz az alapértelmezett.
Esetleg ha beszélsz telefonon velük, meg tudják mondani, mi látszik felőlük,
volt-e dhcp
kérés, stb...

Üdv:
        TT