Az optikai kimenet szerintem csak megfelelő bemenettel rendelkező (nem túl régi) házimozi-erősítővel fog működni. A Samsungoknál divat, hogy a tv-n nézheted meg a használati utasítást (info gomb, vagy guide, vagy valami ehhez hasonló a távirányítón. Lehet, hogy a tied is ilyen. Én szerencsére találtam a tévémhez letölthetőt.

Borsa Géza

----- Eredeti üzenet ----- From: pjanos
Sent: Thursday, March 5, 2015 9:54 PM
To: Techinfo
Subject: TV - Off

A minap vettem egy LG 32LB5610 LED-es televíziót.
Van nekem egy 40GB-os 2,5"-os külső merevlemezem. Annak rendje, módja szerint megformattáltam és rámásoltam HD minőségű filmeket. (A búra alatt) Gyönyörűen felismeri és lejátsza őket. DE! Mondom akkor rögzítsük a TV műsort a merevlemezre. Erre azt írja ki "Csatlakoztasson egy merevlemezt az USB aljzathoz." Na, de ott van. Mit nem csinálok jól? Más. Van a készülék hátulján egy optikai csatlakozó. Vörös fénnyel világít. Azt írja a használati leírás, hogy ide csatlakoztatható hangszóró. Gondolom digitális, aktív. Ilyet szeretnék csinálni. Tud e valaki hozzá ismeretanyagot adni. Utoljára még egy dolog. Ehhez a TV-hez adott használati leírás egy vastag könyv. Magyarul 36 oldal. Ennek a fele balesetvédelmi, biztonsági leírás. A menük, funkciók szinte címszavakban felsorolva. Semmi konkrét ismeret. Létezik e ezekről bővebb leírás. Az sem baj, ha angolul. Köszi.

--
Üdvözlettel,
pjanos                            mailto:pja...@kemenyg-bcs.sulinet.hu