> nem
>
> Elfeleded, hogy ez önkéntes. Ha csinálom, jó, ha nem, úgyis jó.
> Önként, érted?

Értem. Ha nem csinálod, esetleg elavul, használhatatlan lesz. Úgy is jó.

> A kuncsorgás szó megint sértő -> habzik a szád.
> És ez nem kuncsorgás, hanem támogatás. Mint a szabad szoftveres világban
> sokan mások, megköszönik, ha valaki a lehetőségeihez mérten támogatja őket.

A koldus is így csinálja, megköszöni. Ha nem kap, éhen hal.
Ha nem jön össze a támogatás, a szolgáltatás megszűnik...

Bocs, ha sértő kifejezést használok, de ez csak a te szád habzását okozta,
nem az enyémet, A koldust sem nézem le és én is szoktam kuncsorogni, most
pl. néhány billentyűzetért...

> A mi iskolánk is támogatta őket, sőt, én magánemberként is.
> Érdekes, nem?

Nem érdekes. Bizonyíték arra, hogy nem ingyenes neked sem.

> meghalnak.
>
> ?????
> Debian? Fedora? Ubuntu? Mind sikerprojekt, ugyan ki vásárolta fel?

Szerintem nézd meg, hány projekt indult és abból mennyi él.

> Ismered a mondást: az op.rendszer változik, a szívás állandó.
> Ne akard már bemesélni nekem, hogy amíg megveszel egy win szervert a
> millió moduljával, és kicsengetsz több százezer/millió forintot, akkor
> azzal nem kell dolgoznia a sysop-nak? Az magától megy, teszi a dolgát, és
> ha baj van, hát jön az MS, és Neked csak a kávét kell hordanod nekik?
> Ugyan már...

Már a szemeid is vérben forognak. Így nem veszed észre, hogy még mindig a
MUNKAÁLLOMÁS-ról van szó. Adott esetben akár a játékokról, oktatási
segédletekről, perifériák kompatibilitásáról...
A költségek nem a szerver szintjén jelentkeznek, hanem a munkaállomások és
felhasználók szintjén. És egyszer sem mondtam, hogy WIN szervert használj,
csak azt, hogy drága a win-mentes LINUX munkaállomás,

> Nincs semmi baj az MS-sel azon túl hogy pénzbe kerül, valóban tarolnak a
> világon, de talán botor dolog azt képzelni, hogy ettől lesz minden szép és
> jó.

:-) Kezdettől fogva nem azt mondtam, hogy az MS szép vagy jó. Csak annyit,
hogy úgy tűnik, a végelszámolásnál nem drágább, mint egy Linux rendszer.

Örülnék, ha azt olvasnátok, amit írok és nem azt, amit a sértett
önérzetetek beleérez.

Nem szeretet alapon írom, hanem praktikusan. A Microsoftnál elég komoly
gazdasági elemzéseket végezhettek, ha a win10-et ingyé adják. Nem drukkolok
nekik, csak úgy gondolom, van annyi eszük, hogy megtartsák pozíciójukat.

SzTZs