Hello!

> Próbáltad rendszergazdai felhasználóval ugyanezt? Én a  KIR3-mal futottam
> bele ebbe, és nem tudtam vele mit kezdeni.

Próbáltam. Odáig eljut, (most már normál módban is) hogy megjelenik a Java
futását engedélyező ablak RUN, CANCEL.  Látszólag fut is a java, nincs
hibaüzenet, de az ablakban a játék helyett egy üres fehér felület jelenik
meg. Szóval továbbra sincs megoldva.
De az is agyrém, hogy egy mezei felhasználónak minden Java-t futtató
oldalon, a Java kivételek listájára fel kelljen vennie az oldalt, és/vagy
esetleg rendszergazdai módban kell futtatnia egy böngészőt.
Tesztelné valaki a jojatek.hu-t? Javas játékot, a flash megy.

--
Üdv:
Boldog Ferenc