Én is nagyon gondolkozok egy ideje hogy lépek innen. Én 4 végzettséget is
betöltök 1 papírral, egyénileg fejlesztettem magam az idők során.  Egyrészt
vagyok ugye rendszergazda, ami lenne a feladatom havi 84ért. Emellett
vagyok designer, mindenféle plakátok, meghívók, oklevelek, dícséretek
stb.-ket csinálok, nyilván ezer meg ezer félét. (csak hozzátenném hogy egy
nagy plakátot 10.000ért szerkeszt meg a nyomda). 3. állásban webszerkesztés
a suli honlapját illetőleg, eleve úgy vettek fel hogy meg birom-e csinálni
az új suli honlapját (itt is tudjuk mennyiért csinálnak weboldalt, nekem
ingyen kellett). Meg persze a folyamatos frissítés stb. 4. állásban pedig
oktatástechnikus is vagyok, mert nyilván a tanárok 90%-a nem hogy nem
tudja, kapásból elzárkózik bármiféle számítástechnikai dolog megtanulására
(pl. két klikk youtube videó letöltést se képes megtanulni). Ez egy dolog,
de ők még is azt szeretnék használni órán. Így hát jön mindenki az óra
felkészülésével kapcsolatos technikai dolgokkal stb.. amire nagyobb
intézményekben külön ember van.. Én ezt a 4 részét látom el, hozzá sem kell
tennem, hogy a rendszergazdai feladataimat jórészt el sem tudom látni, mert
nincs időm rá. És itt jön a felháborodásom, hogy még ne is takarítőnőt
vegyünk, hanem egy portást. Egész nap ül és újságot olvas és ugyanannyit
keresünk! Keressen, engem nem az zavar, hanem az hogy én is annyit, holott
látszik azért kinek mennyi dolga van, és azok a dolgok mennyi féle szakmai
tudást igényelnek! De ha már azt vesszük, a gazdaság vezető 120-at visz
haza, akin rohadt sok felelősség van....

Na én ezért fogok hamarosan lépni!

Üdv,
Zsolt