Szerintem Mikrotik vagy PCEngines routerboard és RouterOS, vagy OpenWRT program

alaplap:
http://www.wireless-bolt.hu/6819-routerboard/554038-routerboard-433ul-alaplap-level-4

ház:
http://www.wireless-bolt.hu/6823-belteri-haz/424043-belteri-haz-routerboard-433-sorozathoz-ca433u

2 db wifi kártya:
http://www.wireless-bolt.hu/7298-minipci-adapter?order=2
kell még 2 pigtail, 2 antenna, és táp
Szerintem ezt a fenti cégnél összeszerelve is meg lehet rendelni.

Ennél sokkal olcsóbban is ki lehet hozni jelenleg is árulnak routerboard-okat a Vaterán, és OLX -en MiniPCI kártya pedig jó az a LITE-ON amit Fujitsu laptopokból bontanak (vagy a legtöbb atheros chipsetes)